روش های تأمین مالی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آرشیو

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 139
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 25
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 14
آي پي ديروز : 18
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 538
بازدید سال : 1,809
بازدید کلی : 10,372
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.133.131.213
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : سه شنبه 01 خرداد 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

پیشبرد اهداف کلان اقتصادی مانند برخورداری از پایداری و دستیابی به رشد درونزا و قابل دوام اقتصادی از اهداف تمام نظام‏‌‌های اقتصادی میباشد.
صکوک به عنوان یکی از ابزارهای مالی اسلامی و بدون بهره، در چند دهه گذشته توانسته جایگاه مناسبی را در بین دولتها و شرکتهای اسلامی پیدا کند.
بدین منظور تلاش گردیده ضمن احصا روش‏‌‌های مختلف تامین مالی به ارزیابی مقایسه آن‏‌ها در قالب روش SWOT برداخته شود تا ضمن بررسی نقات قوت-ضعف و فرصت‏‌ها و تهدید‏‌‌های مترتب بر هر یک در شرایط کنونی اقتصاد ایران روش ویا روش‏‌‌های بهینه استخراج گردد.
نتایج حکایت از ان دارد که با توجه به مهیا نبودن شرایط در کوتاه مدت و میان مدت جهت تامین نیاز‏‌‌های مالی انی بخش شاید استقاده از روش‌‌هایی چون Buy Back, B.O.T و F.D.I و با استفاده از منابع سیستم بانکی داخلی اجتنبا ناپذیر بوده و توصیه گردد.
اما انتشار اوراق صکوک بعنوان یک ابزار تامین مالی اسلامی بعنوان یک استراتژی تامین مالی بلند مدت شدیدا جلب توجه نموده و توصیه می‌گردد.
هدف اصلی هر شرکت و موسسات حداکثر کردن سود میباشد و یکی از مولفه‏‌‌های مهم در امر سودآوری شرکتها تعیین ساختار سرمایه است و در نهایت چگونه تامین مالی و از چه طریقی تامین مالی کردن است که منجر به کارایی و اثر بخشی مدیریت در شرکتها میشود.
در این مقاله با توجه به اهمیت بی بدیل تامین مالی در شرکتها و همچنین پروژههای مالی به بررسی روشهای تامین مالی در شرکتها و پروژهها میپردازیم.
که در راستای این موضوع به عوامل موثر بر ارزش گذاری، اهداف ارزش گذاری، رویکردهای ارزش گذاری و در نهایت به انواع روشهای تامین مالی در شرکتها و برخی از روشهای تامین مالی پروژهها اشاره می-شود که در نتیجه ی این بررسیها دریافتیم که مدیریت با برنامه ریزی و تصمیم گیریهای درست در مورد مسایل مالی بتواند به هدف اصلی خود دست یابند.

منبع : روش های تأمین مالی

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت: 10:41

نظرات(0)

تعداد بازديد : 38

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش